Total Pageviews

Sunday, February 20, 2011

Salam Perkenalan

Hai kawan-kawan, nama saya Aiman Aminuddin.  Saya tumpang blog mama untuk ceritakan tentang haiwan-haiwan kesayangan kami.  Kami juga nak kongsi tip cara menjaga haiwan-haiwan peliharaan seperti kucing tempatan, kucing Parsi, sugar glider @ tupai terbang dan ikan-ikan.

Saya ni pun bukan pandai sangat, tapi mama dah bela haiwan ni dari saya belum lahir lagi.. mungkin lepas dia berkahwin dengan babah.  Dia cerita, dia suka sangat pada kucing sejak dari dia kecik lagi.  Sampai tokwan marah sebab tak suka pada kucing yang suka kencing dan berak merata-rata.

Tapi bila dia bertemu jodoh dgn babah, her life has change..Hihihi, cos babah pun suka pets.  Jadi ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi.  Saya ni mengikut jejak langkah mama dan babah lah.  nak tahu tak satu rahsia... saya ni bercita-cita nak jadi doktor haiwan.... Doakan cita-cita aiman ni ya.  Bye..






No comments:

Post a Comment